Pradžia Naujienos Naujienos Senelių namų gyventojai smagiai laiką leido Anykščiuose

Prisijungę

Mes turime 15 svečius online
Senelių namų gyventojai smagiai laiką leido Anykščiuose PDF Spausdinti El. paštas
Parašė Irma Vaitaitienė
Trečiadienis, 19 Liepa 2017 00:00

Pagaliau sušilus orams senelių namų gyventojams buvo pasiūlyta pakeliauti. Kadangi dauguma dar nebuvo lankęsi mūsų netolimame, bet labai gražiame krašte – Anykščiuose, sugalvojome nuvažiuoti ten. Pirmiausiai nuvykome į Arklio muziejų, kuris yra įsikūręs Niūronių kaime. Čia saugomos ir eksponuojamos gausios Lietuvos arklininkystės istoriją menančios eksponatų kolekcijos. Mus pasitikęs gidas aprodė muziejų ir papasakojo viską apie arklius, vežimus, ratus, plūgus, žirgų laidojimo papročius ir pan. Močiutėms labai patiko ekspozicijos, nes dauguma prisiminė, kaip anksčiau gyveno, kokiais amatais – kalvystės, audimo – užsiėmė jų tėvai praeityje. Taip pat lankėmės aukštaitiškoje sodyboje, kur mums buvo papasakota apie duonelės kepimą. Gyventoja Monika atsiminė, kaip pati kepdavo duoną, todėl pirmiausiai įėjusi į namą paklausė, kur yra ližė. Apžiūrėję visus eksponatus, pasistiprinę užkandžiais ir pailsinę kojas keliavome toliau. Nuvykus į Anykščius neįmanoma neaplankyti mūsų gamtos ir kultūros vertybės – Puntuko akmens. Ištvermingiausi seneliai net pasiryžo pasivaikščioti medžių lajų lygyje. Čia iš aukštai apžvelgėme apdainuotąjį Anykščių šilelį, pasigrožėjome Šventosios upės vingiais bei pamatėme aukščiausios Lietuvoje Šv. Mato bažnyčios bokštus. Pavargę, bet laimingi gyventojai grįžo namo ir dar ilgai pasakojo savo įspūdžius kitiems. Nei vienas neišsigando kelionės, klausė, kada bus kita ekskursija.